Kitap Yorumu: Fısıltı - Becca Fitzpatrick


Fısıltı serisi dört kitaptan oluşan ve Becca Fitzpatrick’in yazdığı kitap serisidir. Serinin ilk kitabının adı Fısıltı. Kitabı bitireli uzun zaman geçmedi. Açıkçası benim kitaptan beklentilerim daha yüksekti çünkü çok abartılıyordu ve herkes beğeniyordu ama ben beğenmedim. Beklentilerimi karşılamaması dışında sanırım kitap beni sarmadı. Kitap akıcı, üslup güzel ama nedense beni konusu sarmadı. Ben daha çok aşktan çok aksiyon bekliyordum ve beklediğim olmadı. Kitabın kapağı zaten spoiler dolu. Burada spoiler versem hiçbir şey olmaz. Kitabın kapağında yazan şeyler ise şunlar:
‘Kutsal bir yemin. Kovulmuş bir melek. Yasak bir aşk…’ bu zaten ön kapağında yazıyor. Arka kapağında da ‘Kovulmuş bir meleğe aşık olmak… ve ardından kitabın içinde yer alan bir kısım’


Zaten bunu okuyan kitaba başladıktan birkaç sayfa sonra neyden bahsedildiğini gayet iyi anlar. Her neyse kitabın içeriğine gelecek olursak baş karakterlerimiz Nora Grey ve Patch Cipriano. Aslında Patch daha sonra dahil oluyor. İlk başlarda Nora ve Vee’nin baş karakterler olduğunu zannediyorsunuz.

(SPOILER İÇEREBİLİR) Kapakta da yazıldığı gibi cennetten kovulmuş bir meleğe aşık oluyor Nora. Ama Patch’den korkuyor. Ona bir türlü güvenemiyor. Benim anlayamadığım şey birisine hiç güvenmiyorsunuz ve hatta arkadaşınıza saldırdığını biliyorsunuz (veya sanıyorsunuz) ama yine de aşık oluyorsunuz. Kısaca konu Nora ve Patch’in aşkı. Her neyse daha fazla spoiler vermek istemiyorum ve eleştiriye geçmek istiyorum. (SPOILER SONU)
Kitap düşünülerek yazılmış. Benim beğenemem kimsenin beğenmeyeceği anlamına gelmez. Sanırım aşk yüzünden sevemedim ben çünkü ben biraz daha fazla aksiyon bekliyordum. Belki diğer kitaplarında olur bilmiyorum. Doğrusu ikinci kitabına geçmek için sabırsızlanıyor değilim. Her neyse dediğim gibi üslup ve akıcılık gayet iyi. Okurken ne zaman o kadar sayfayı geçtiğinizi fark etmiyorsunuz. Ama ben beklediğimi bu kitapta bulamadım. Çünkü kitapta tam olarak bir amaçta yoktu. Olayın gidişatına bağlıydı amaç. Kitabın sonlarını da sevemedim ben. Ama dediğim gibi bu sadece benim görüşüm kitabı beğenen insanlar var. Kurgusunu sevmediğim için ve beni pek sarmadığı için puanını düşük vermeyi planlıyorum. Bende böyle olmasını istemezdim. Her neyse sonuç olarak kitaba

VERDİĞİM PUAN: 3/5!

Yorumlar

  1. qnq sen sevmediysen ben de sevmem alşsjfaşsfjşas Adamsın sen, bir numarasın..


    O değil de harbiden ben sevmedim bunu. Çok bombok. Aşk sahneleri çok fazla.

    Vampir yerine melek var, tam bir Alacakaranlık


    NOT: Ben kitabı, yarım bıraktım lütfen beni siklemeyin. (Zaten siklemiyorsunuz) Siz okumanıza bakın belki seversiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim akslfjaşsk. Bu arada gerçekten Alacakaranlığı andıran çok sahne var ve yine de yazımda bunu vurgulamamaya çalıştım.

      Sil
    2. vurgulasaydın, özenti ve basit bir kitaba para vermesinler.

      Sil

Yorum Gönder