Kitap Yorumu: Çığlık - Becca Fitzpatrick

Çığlık, Becca Fitzpatrick’in yazdığı Hush Hush serisinin ikinci kitabıdır. Bu kitabın son kısımlarına doğru daha fazla bilinmeyen ortaya çıkıyor. Benim ilk kitaptan beklentilerim çok yüksekti ama sonucu hayal kırıklığı olunca haliyle ikinci kitaptan beklentim büyük bir şekilde düşmüştü. Ama ikinci kitap beklentilerimi geçmeyi başardı yine de. Tek sorun var konusu beni sarmıyor bir türlü. Kitabı okurken birçok kez dalıp gittim. Uzun uzun okuduktan sonra  bu çok sık başıma gelmeye başladı ve son otuz sayfayı bir saat içerisinde bitirebildim desem yeridir. Benim beğenmemiş olmam hiç kimsenin beğenmeyeceği anlamına gelmez bunu sık sık söylüyorum ve yine söylemek istedim. Gerçekten merak ediyorsanız başlayın ama eğer benim gibi beklentileriniz çok yüksekse biraz düşürmenizde faydalı olabilir.


Her neyse kitabın konusuna  gelecek olursak kapağındaki spoilerlar sağ olsun resmen ne olacağını söylüyor. Patch ile ayrılacaklarını açık açık anlatıyor yani. Bana kızacak olursanız kitabın kapağına bakın derim. Ayrıca kitap sanki gizem tarzında yazılmış gibi. Çünkü olaylar birikiyor ve son kısımda hepsine cevaplar getiriliyor. Kitabın içerisinde tam olarak bir amaç olduğu söylenemez. Ana karakter Nora Grey’in ne yapacaklarına bağlı olarak değişiyor.
Bu arada kitap için yapılan çok fazla fan art var. Bu iyi bir şey ama bazıları o
kadar kötü ki doğru düzgün fan art bulmak için dakikalarca araştırıyorum.
Yazarın kullandığı üslup güzel.  Bu arada Patch’e ciddi ciddi gıcık oldum. Hep bir “BAD BOY” havalarında takıldığı için sanırım. Hep siyah giyiniyor sanki dünyada başka renk tişört yokmuş gibi. Ayrıca Nora’nın arkadaşı Vee’nin ne kadar beyinsiz olduğunu dile getirmeden geçemeyeceğim. (SPOILER) Tabelada “Aracınızı park etmeyin çekilir,” yazmasına rağmen inadına park ediyor. Sonra geldiklerinde tekerine kilit takıldığını görünce de hemen “Niye yaptılar ki? Ne gerek vardı?” havasına giriyor. (SPOILER SONU) Yine de eğlenceli bir kişiliğe sahip. Bu yüzden seviyorum onu. Serinin hayranlarının tepkisini üstüme çektiğimin farkındayım ama bunlar benim düşüncelerim ve benim düşüncelerime saygı duymak zorundalar. (Not: Bunları önceden yazmıştım ve daha dün başıma bir olay geldi. Eğer bunu okuyorsan Melisa kızmamış olmanı diliyorum.) Kitabın kısa bir özetini çıkartmak isterdim ama şu anda çoğu aklımdan çıkmış bir halde. Bu arada kitabın en sevdiğim yönü kesinlikle Scott’ın gelmesiydi!
Aslında ben Scott'ı daha yakışıklı birisi olarak hayal etmiştim ama bu da idare eder. Hem bence
Patch'den daha iyi biri. Neyse, seriyi bitirmeden kimin iyi olduğuna karar vermek istemiyorum.
Ben Nora’nın yerinde olsaydım Patch’i bırakır ve ona koşardım. Scott bana göre ondan daha iyi. Scott'ın birkaç kusuru var elbette ve Karanlık El ile bağlantısı olması gerçekten üzücü. Merak etmeyin detaylara inip spoiler vermeyeceğim. Kitabın sonlarına doğru bir olay var öğrendiğinizde şok olacaksınız. Ben orayı okuduğumda neredeyse kitabı elimden düşürüyordum.
Sonuç olarak kitap normaldi. Akıcı olduğu için iki günde bitirdim zaten. Bir tek konusunu sevmediğim için puan kırmayı düşünüyorum. Bir arkadaşım son iki kitap çok güzel deyip durduğu için onlardan beklentim yüksek. Umuyorum ki diğer kitaplar onun söylediği gibi güzeldir. Kitaba

VERDİĞİM PUAN: 3/5!

Yorumlar